środa, 4 lipca 2018

Łukasz Korcz - Mobilność Malta - Wprowadzenie.


Informacje ogólne.

Witam,

Od pierwszego lipca realizuję mobilność w ramach programu Erasmus+. Poproszono mnie, bym relacjonował przebieg szkolenia na blogu. Nazywam się Łukasz Korcz i jestem nauczycielem języka angielskiego w Zespole Szkół Rolniczych w Środzie Wielkopolskiej.

Program Erasmus+ pozwala nauczycielom podnieść ich kompetencje językowe. W przypadku nauczycieli języków obcych dotyczy to kompetencji metodycznych. W mojej szkole realizowanych jest 11 mobilności. Mój kurs jest na Malcie i trwa od 2 do 13 lipca.

Na wyspę dostałem się samolotem Ryanair z Wrocławia. Było to jedyne dostępne połączenie tanich linii z wylotem i powrotem w niedzielę.

Zakwaterowania zorganizowałem sobie we własnym zakresie przez platformę www.booking.com.

Lot, transfer z lotniska i zakwaterowanie w nowym miejscu przebiegło bez zbędnych problemów.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciara

Czasami zdjęcia są najlepsze..... Eva zakończyła dzisiaj kurs. Jutro wraca do Barcelony. Lunch time..... oczywiście, wiadomo gd...